Wat ik voor jou kan betekenen

Grafisch ontwerpen is wat ik doe. Het ontwerpen van logo’s, huistijlen, visitekaarten, brochures, affiches, verpakkingen en boekomslagen word ik niet moe. Ik ben ook zeer bekend met digitale presentaties of producten zoals websites, powerpoints, infographics, korte films etc. Niks is te gek voor mij!

Het doel is om te communiceren en ontwerpen. Denk aan betekenis en inhoud dat vertaald wordt naar indeling, typografie, vorm en kleur etc. Uiteindelijk is het belangrijk een goed beeld te geven, wat tegelijkertijd ook in zijn functie past en de bijbehorende informatie helder overbrengt op zijn bestemde doelgroep. Het doet mij goed als opdrachtgever en vooral de klanten of publiek van de opdrachtgever enthousiast zijn.

Hoe ik meestal werk – Ontwerp proces

Ik begin met het grondig begrijpen van de business en project doelstellingen. Ik verzamel zoveel mogelijk informatie over uw bedrijf, ik stel vragen, ik luister en neem de tijd om te begrijpen wat u mij allemaal te vertellen heeft en wat u van het project en van mij verwacht.

Tijdens het concept ontwerp onderzoek ik de mogelijke oplossingsrichtingen en maak ik die visueel door middel van ontwerpschetsen, zodat ik zo snel mogelijk op een lijn kom met uw wensen en verwachtingen.

De visualisaties krijgen hier de ruggengraat waarmee uw product / project gevormd wordt. In deze fase zorg ik ervoor dat alles in het ontwerp volgens norm functioneert en dat het presentatie waardig is.

Ik neem de creatieve en ambachtelijke ontwikkelingen en verfijn ze in het uiteindelijk ontwerp. Wat bij het begin was vastgesteld komt hier tot een duidelijk resultaat.

Dit verwijst naar een tijdstip aan het eind van een ontwerpfase waarin de definitieve versie van het ontwerp wordt afgetekend en vrijgegeven aan publicatie of productie.

Ik zorg ervoor dat alles is afgerond, getest en geperfectioneerd is voordat het project wordt opgeleverd. Bij deze fase is het ook de moeite waard om uw project onder de aandacht te brengen.

De omvang van een project is niet alleen het maken en leveren maar ook de nazorg. Hierin kan de opdrachtgever mij benaderen voor informatie, opmerkingen, toevoegingen en klachten. Ondersteunen betekent langdurig en betrouwbaar.

Wat ik ook belangrijk vindt is wat de opdrachtgever van de samenwerking vond. Ben zeer benieuwd naar wat de opdrachtgever over de service en kwaliteit heeft te zeggen.

Wilt u meer informatie over mijn diensten? Schroom niet, bel of mail mij.